شناسه خبر : 33076
سه شنبه 04 فروردين 1394 , 16:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفره هفت سین در جبهه / عکس

سفرهای هفت سین جبهه بسته به امکانات و خلاقیت بسیجی‌ها داشت، فراهم کردن سین‌های معروف سفره در خطوط اول جبهه کار سختی بود اما بسیج‌ها هرگز نمی‌خواستند سفره خالی از سین داشته باشند به همین خاطر بود که سین ها را متناسب با امکانات تعریف می کردند.

به گزارش  حیات، سفرهای هفت سین جبهه بسته به امکانات و خلاقیت بسیجی‌ها داشت، فراهم کردن سین‌های معروف سفره در خطوط اول جبهه کار سختی بود اما بسیج‌ها هرگز نمی‌خواستند سفره خالی از سین داشته باشند به همین خاطر بود که سین ها را متناسب با امکانات تعریف می کردند.

 سفره هفت سین بسیجی‌ها در خط مقدم جبهه + تصاویر



سنگر، سوزن اسلحه، مین سوسکی، مین سبدی، سیم تله، سیم چین، سیم خاردار، سرنیزه، سیمینوف، سمبه از جمله سین های بود که برای یک سفره هفت سین شب عید می توانست کاربرد داشته باشد و از آن استفاده می شد.

آداب سال نو در جبهه نظافت، خانه تکانی سنگر، دیدار دوستان در سنگرهای مختلف و عیدی دادن بود که هیچ سالی ترک نمی شد. سال نو بهانه خوبی بود تا دوستان از هم حلالیت بطلبند و به دیدار هم بروند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi